Mirabilia - The Fairy Moon X

Witajcie moi mili! Tak się cieszę, że kolejny element jest już skończony i mogę iść dalej. Śmiem się pokusić o stwierdzenie, że może skończę nawet przed listopadem. W planach znów mam jakieś świąteczne obrazki, tyle, że tym razem na pewno mi się uda!
W tym roku planuję wyszyć jeden element z serii obrazków Christmas Eve Couriers. Kogo? Oczywiście Nory Corbett - Santa's Sleigh. W przyszłości może 8 sztuk reniferków, zobaczymy.


A co z wróżką? Chmury wyszyte, ale średnio jestem zadowolona z efektu, niby użyłam trzech różnych kolorów, ale czy widać to cieniowanie? Obawiam się, że różnica jest zbyt subtelna.


Może tylko mi się wydaje? Nie wiem. Kiepsko wyszło mi zdjęcie całościowe pracy nie widać tej delikatnej chmurki, pewnie przez te pół krzyżyki. Dzisiaj wyszywam dalej skrzydła i niedługo koniec. Ostatnią odsłonę chciałam zaprezentować już oprawioną, więc pewnie będziecie musiały trochę poczekać, ale za to zaproponuję wam Sanie Mikołaja. Jestem ciekawa jakie u was pojawią się świąteczne obrazki i dekoracje. 
Achh to mój ulubiony czas. Noże Narodzenie, Wigilia, zima na zewnątrz, ciemno za oknami i ciepło przy kaloryferze.






24 komentarze:

  1. A mnie się bardzo podoba !!! Piękna wróżka i chyba ona też wypatruje już Bożego Narodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna:) Wspaniale dobierasz swoje prace nie jest to kwestia przypadku Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najmilsza rzecz jaką kiedykolwiek przeczytałam :) Dziekuję :)

      Usuń
  3. Piekna ta mirabilia !!! Niestety czasem tak jest, ze uzyje sie 3,5 kolorow i niby nic nie widac, zadnego efektu cieniowania, zadnego przechodzenia jeden w drugi...Pozornie :) Bo gdyby bylo jednym kolorkiem wszystko byloby mdle :) A tak jest troszke glebi w kolorze..... Artystka ze mnie zadna, ale nr mulin przy haftach jak mirabilia raczej ufam :) Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% rację. Muszę wierzyć projektantce i wyczekiwać ogólnego efektu :)

      Usuń
  4. Wspaniale wygląda. Chmurki też wyglądają pięknie. W oprawie będzie bardzo efektowna. Czekam na Twoje świąteczne hafciki bo sanie wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten haft! Bardzo trzymam kciuki za szybki i piękny koniec prazy:) Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróżka jest przepiękna :) Ja w tym roku nie planuję świątecznych haftów. Może przez przypadek jakiś wyszyję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie z kolei na odwrót, zawsze planowałam, ale nigdy nie wychodziło. :)

      Usuń
  7. A ja uważam że powinnaś być bardzo zadowolona z tego cieniowana które jest bardzo subtelne jak cały haft.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wróżka, taka delikatna! Na pewno się uda szybko skończyć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft, cudny, sanie bombowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna ta wróżka jak i wszystkie Twoje prace.
    Podpowiedz mi gdzie kupiłaś ten świąteczny obrazek może i ja się skuszę i wyhaftuję coś świątecznego .Pozdrawiam i podziwiam mila

    OdpowiedzUsuń
  11. Już podaję:
    emiliajastrzebska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka wyszywasz i masz w planach :).

    Co do chmurki, to ja widzę dwa kolory :).

    O tak też lubię okres bożonarodzeniowy i już działam w świątecznych hatach :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały haft :) przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń