DFEA Magnolia I

Magnolia to kolejny różowy kwiat, który znajdzie się na ścianie w mojej sypialni.
Doprawdy zaskakujące tempo, co prawda dysponuję jedynie 9 kolorami, bo resztę przywiezie mi siostra. Wiecie z przymusu mogę kupić tutaj nitki, ale jeżeli mam dać za nie 7, albo 2 złote, to wiadomo co wybiorę ;) Zawłaszcza, że moja siostra przyjedzie już w sobotę i odebrała paczkę, która zawiera wiele mulin i tkanin :) Już mnie ręce świerzbią :)

Mam kilka dziur, dużo liczenia, żeby wyszywać coś w ogóle, ale bardzo jestem zadowolona z tego jak szybko mi to idzie :) a liczę się z tym, że praca przez tydzień obecności Natalki nie posunie się do przodu, więc teraz cisnę maksymalnie.


22 komentarze:

  1. Ale z Ciebie robotna pszczółka :-) Ale widać, zę ciągnie Pszczółke do kwiatków :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu kusisz i znowu cudo!!! - podziwiam tempo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziesz jak burza:) Będzie piękne- jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny piękny motyw w szybkim tempie zmierza ku końcowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz pieknie wygląda,tylko pozazdrościć takiego zapału do xxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, kiedy ja się wezmę za tę serię...?
    Na lnie nitka w nitkę magnolia wygląda ślicznie. Będzie święto, jak zawiśnie na ścianie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też oglądałam te hafty u innych dziewczyn i się nad tym cały czas zastanawiałam, aż w końcu skończyłam to co sobie postanowiłam, czyli metryczkę ślubną, dziecięcą i dwa niedokończone duże hafty i z czystym sumieniem mogłam zacząć wyszywać coś wyłącznie dla siebie :)

      Usuń
  7. Cudowne! Po wakacjach zabieram się za tę serię obrazków. A na razie- ślubne i dziecięce do września. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okazała ta magnolia będzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to w sypialni będzie romantycznie i stylowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chciała romantycznie pudrowo-różowo, a mąż upiera się przy błękicie... echhh :)

      Usuń
  10. Pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny piękny kwiat! Też mi się bardzo podoba :)
    Na zdjęciach mega szybko przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na hafty z tej serii mogę patrzeć bez końca :))) Magnolia będzie cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca rośnie rzeczywiście szybko! I jak pięknie! Podziwiam za to liczenie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że powstaje kolejny cudny kwiat :).

    OdpowiedzUsuń