W letnim ogrodzie III

Długo postępów w moim ogródeczku nie pokazywałam, nie ukrywam, że ten haft zaczyna mnie troszkę nużyć... A że przyszły mi mulinki do kwiatuszka tak popularnego na naszych blogach, coraz częściej się zastanawiam czy czasem go nie rozpocząć porzucając ogródeczek.... Ale jak sobie myślę, że musiał by biedak czekać kolejne 5 lat na zakończenie, to mi go żal ;)



Ten haft był moim drugim czy trzecim w życiu, niestety nie wiedziałam, że trzeba zostawić troszkę kanwy w nadmiarze, a nie ucinać przy ostatniej linijce krzyżyków. Z tego powodu ten haft leżał tak długo, bo już np. niebo będzie o dwa krzyżyki krótsze, ale jak oprawię, nie będzie śladu.




2 komentarze:

  1. Znam ten wzór, szkoda by było zamknąć w szufladzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najszczersze życzenia.
    Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,
    Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,
    Abyś znalazła dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,
    Świąt które, dadzą Ci trochę radości i odpoczynku,
    A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,
    Aby był dużo lepszy od obecnego.

    OdpowiedzUsuń