12.12.12.

Dzisiaj bardzo wyjątkowa data moje kochane! Całe życie na nią czekałam, ponieważ w tym dniu obchodzę imieniny. Mama mówiła mi zawsze, że mam imieniny w imieniny miesiąca, no to teraz w imieniny roku:)
Mój mąż podarował mi coś, o czym długo mu wspominałam, zaskoczył mnie tylko ilością :)

Jak on to powiedział, kończyna żebym zawsze miała szczęście, 
i od misia dla misi dwa misie do uszek :)



I oczywiście kwiaty od "naszej" kwiaciarki


Na dodatek dzisiaj pasmanteria Haftix sprawiła mi niespodziankę w postaci zakupów, które przyszły nieoczekiwanie. Zamówiłam kilkanaście motków muliny DMC (z Ariadny rezygnuję, bo moich rozczarowaniach z Elfem), luganę 25 ct, len 35 ct, igły, tablicę i znacznik magnetyczny, zobaczymy jak te przyrządy będą się sprawować.


U mnie też robi się świątecznie... Jestem w trakcie szycia prostych świątecznych dekoracji, wkrótce coś pokażę, ale na razie jedna śnieżynka, która spadła na półeczkę :)


6 komentarzy:

  1. świetne prezenty! uwielbiam Lilou :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu zatem wszystkiego dobrego :))) Dla mnie też magicznie - mam urodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj...
    Prezenty świetne, będzie niezwykła pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczności imieninowe!
    Dla mnie ten dzień też był wyjątkowy, bo właśnie wczoraj postanowiłam założyć bloga...

    Pozdrawiam serdecznie
    Ola

    P.S. Chciałam tylko przekazać, że ainuin1 to ja - teraz Lexie's Art - od wczoraj mam także swojego bloga...
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego,
    nie korzystałam nigdy z tablicy, daj znac czy warto
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń