W letnim ogrodzie I

Na początek pokażę Wam oprawioną Metryczkę dla Moni. W piątek do niej jadę. Już nie mogę się doczekać jej miny!







Z braku drukarki i z lenistwa do przygotowania nowej kanwy postanowiłam skończyć mój drugi haft w życiu, który zaczęłam, ale wydał mi się okropnie trudny. Teraz jestem przerażona jego prostotą i haftuję go z ogromną chęcią. Nie odpowiada, co prawda tematyce nadchodzącej porze roku, ale miło mieć troszkę słońca w te mgliste dni. Potem zacznę może jakiś malutki prezencik na Święta Bożego narodzenia? Nie wiem :) Zobaczymy.




 Dzisiaj hafcik wygląda tak:


16 komentarzy:

  1. Świetna pamiątka ślubna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna pamiatka slubna, bedzie super prezentem:))
    A drugi hafcik zapowiada sie super:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie zaniemówi ja zobaczy tak cudną metryczkę!! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślubna pamiątka przecudna :) Haft też pięknie się zapowiada. Może zaprosi słońce w jesienne progi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknosci :) Pamiatka urocza i i drugi haft zapowiada sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda pamiątka w tej ramce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna metryczka. A powstający haft robi wrażenie, zapowiada się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna oprawa pamiątki ślubnej :-)
    ten nowy/stary hafcik zapowiada się na niezłe cudo...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna ta pamiątka.
    drugi hafcik też ciekawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana zapraszam po wyróżnienie! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja interpretacja podoba mi się bardziej od oryginału a dotego pięknie dobrana ramka prześlicznie komponuję się z obrazkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)
    Piękny obrazek! Jestem naprawdę pod wrażeniem :) Mam pytanie - czy Ty miałaś gotowy wzór tego obrazka czy wyszywałaś z głowy? Ja kiedyś wyszyłam mojemu narzeczonemu saksofon, ale miałam gotowy wzór z kartki, tzn kratka po kratce jakie kolory (ale nie na kanwie) i teraz właśnie chciałabym wyszyć taki obrazek jak Ty masz, tylko nie wiem czy podołam... A masz może inny w konwencji ślubnej? :)
    Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię ten, bo panna młoda jest smukła i można ją sobie modyfikować. Nie są takie dziecinne, albo po prostu brzydkie. Czasami państwo młodzi mają jakieś takie brzydkie twarze, jak nieudany rysunek.
      Podaj mi swój email to wyslę ci wzór, bo niestety nie ma poczty podanej w informacjach o tobie :)

      Usuń
  13. Mój mail: anana89@gmail.com :)
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń