Ty Wilson i Gwiazdeczki od Janeczki

Wczoraj byłam na ślubie kuzynki, której wyszyłam przepiękną grafikę Ty'a Wilsona, odkładając tym samym wszystkie inne projekty.


Dodałam kilka elementów od siebie i myślę, że ładnie to wyszło.





A kilka dni temu przyszły do mnie pocztą zamówione gwiazdeczki od Janeczki i wysypały się na mojej firance.




Robi się coraz bardziej świątecznie 
Jedna spadła nawet na komodę :)
Dziękuję Janeczko :*


A tu już zoom na zegarek, o którym marzyłam od dawna - prezent od siostry



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam wzory Ty Wilsona, sa takie proste a jednoczesnie eleganckie:))
    Gwiazdeczki sliczne dostalas:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka :) Państwo Młodzi na pewno są zachwyceni :)
    Cudne gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gwiazdeczki bardzo ładne i super prezentują się na Twojej firance w oknie. Ja czekam na 1 grudnia i wówczas gwiazdki zawisną i w moich oknach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent zrobiłaś Młodym!A gwiazdki od Janeczki pięknie dekorują firankę!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutko wyglądają te gwiazdeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent ślubny cudny, gwiazdeczki prześliczne, takie świąteczne. Zegar tez bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna pamiątka ślubna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty Wilson z Twoimi pomysłami wyszedł ślicznie :) gwiazdki bardzo ładne, fajnie prezentują się na firance. Zegar bardzo pomysłowy i fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu gwiazdki są cudne, ale czy nie igrasz z ogniem? tak Ci spieszno do zimy, do morozu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent ślubny piękny, gwiazdeczki superowe a zegar rewelacyjny nic dziwnego,że o nim Marzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie Ci wyszedł ten Ty Wilson. Też lubię to dawać jako prezent na ślub.

    OdpowiedzUsuń