Księga Gości - Drzewo

Do mojego ślubu zostało jeszcze 10, o nie już tylko 9 dni.
Postanowiłam się podzielić z Wami pomysłem, na który wpadłam przeglądając zagraniczne strony o tematyce ślubnej, a mianowicie księga gości w formie drzewa.
Zazwyczaj, gdy dostawałam księgę na jakimś weselu nie wiedziałam, co do niej wpisać, a taka forma pozwoli na zapamiętanie kto nas zaszczycił w swoją obecnością. Będzie stanowiła ozdobę naszego wnętrza, będziemy mogli w każdej chwili na nią spojrzeć, do niej wrócić i nie będzie stanowiła problemu dla gości, a dodatkową atrakcję :)


Ja postawiłam na zielenie. Nawet nie wiecie ile czasu zajęło mi poszukiwanie tych tuszy. Koleżanka poleciła mi sklep z artykułami biurowymi na swoim osiedlu i były tam! Nie dość, że kolory jakie chciałam to wszystkie razem w jednym pudełeczku :) Troszkę się obawiałam, że kolory się połączą po naciśnięciu gąbeczki, ale zrobiłam próbę i wszystko jest ok. Dokupiłam też zielone długopisy, aby goście mogli podpisać swój "listek".



Zdecydowałam się na wykonanie tej "księgi" sama, ponieważ w sieci ceny zaczynają się od 80 zł wzwyż, a ja za wydrukowanie drzewa w drukarni zapłaciłam 30zł...

A tutaj kilka inspiracji.
Jak widać można wykorzystać stempelki, inne kolory tuszy, czy nawet passe-partout :)







I jeszcze do pobrania dla zainteresowanych drzewka, które znalazłam :)

12 komentarzy:

  1. pomysł rewelacyjny.... kolorki prześliczne... szkoda że my już po, bo chętnie bym zapożyczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pomysł! ślicznie wygląda!!!
    jestem tu stałą bywalczynią od dawna :)) tylko taką cichą ;)
    wszystkiego dobrego!
    sylwia
    www.romka.mojabudowa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny pomysł z tym drzewem! szkoda, że wcześniej go nie znalazłam.. chociaż do tradycyjnego księgi nie wszyscy goście się nam wpisali, więc pewnie i drzewko nie byłoby zapełnione w całości, ale wygląda to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł! Powodzenia w przygotowaniach! Słoneczka i samych uśmiechów! aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż weselne chwile mam już dawno za sobą, to jednak Dziękuję za podzielenie się pomysłem =}
    Powodzenia! =D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje pomysłu jest świetny i ładnie będzie wyglądał na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNE! Szkoda, że na moim ślubie na coś takiego nie wpadłam ;) Ta ściana pełna zdjęć wygląda świetnie! Wszystkiego najpiękniejszego z okazji ślubu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł!! Będę polecać!! a zdjęcia z sesji, ze ślubu śliczne. Dużo szczęścia i samej miłości życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja! jestem zachwycona pomysłem!

    OdpowiedzUsuń