Ślub

Po raz drugi w tym roku byłam drużką na ślubie, tym razem mojej serdecznej przyjaciółki Marii :) Królowała czerwień, bo to ulubiony kolor Panny Młodej, a my jako jej przyjaciółki też przyodziałyśmy ten kolor na ich szczególny dzień.

Oczywiście przygotowałam specjalny obrazek na tę okazję, który wyszyłam już kilka miesięcy wcześniej, w lipcu. Teraz macie możliwość podziwiać go w pełnej krasie i oprawie ;)








A Marysia znając moje kreatywne zdolności poprosiła mnie o przygotowanie dla nich kieliszków do rzucania. Pierwszy raz coś takiego robiłam i chyba nie ostatni, bo już dostałam zlecenie od innej mojej przyjaciółki. Myślę, że ładnie mi to wyszło, choć nigdy nic takiego nie robiłam.

12 komentarzy:

  1. Taki haftowany prezent będzie niezwykłą pamiątką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!! Fajny prezent nawet i na rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek, kieliszki też ślicznie ubrane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie się prezentuję obrazek. Byłam ciekawa jak go oprawisz. A kieliszki są super

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny obrazek, ślicznie oprawiony i świetnie przygotowane kieliszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka dla Młodych i fajnie ozdobione kieliszki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek w tej ramce jest piękny i właśnie w tej.super to wybrałaś.a i kieliszki fajne aż szkodażę ja już tyle po ślubie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek przepiękny, a kieliszki wyszły rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie oprawiłaś ten ślubny obrazek !!!
    nic dziwnego, że masz kolejne zlecenia na kieliszki bo te wyglądają prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kieliszki wyglądają rewelacyjnie, masz talent kobito ;o) a pamiątka przepiękna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazek przecudny. A kieliszki takie ładne, że aż szkoda ich bić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przygotowałaś super pamiątkę, a kieliszki super :).

    OdpowiedzUsuń