Aż mi się nie chce - Mirabilia - Petal Fairy I

W pracy kocioł, codziennie wracam po zmierzchu i nie mam czasu na wyszywanie, ani chęci przede wszystkim, ale już niedługo bo wkrótce mój wyczekiwany urlop. Będę mogła zasiąść z tamborkiem w ręku.
Jak na razie zalegają u mnie RR'y które staram się dziobać w dni wolne od pracy.
Gdy przychodzę zmęczona do domu to haftuję coś dla siebie, obrazek który wybrałam z wzorków które mi podesłałyście.


W planie mam drugi, który zwiśnie obok :)


A ostatnio byłam na Smerfach w kinie. W ogóle mi się ta bajka nie podobała, ale jak ktoś ma dzieci to polecam. Wynudziłam się, ale dzieciaki się zaśmiewały, kurcze to nie Shrek, ani Kung Fu Panda, którą uwielbiam i mogłabym recytować kwestie z tego filmu nawet w obudzona w środku nocy.

13 komentarzy:

  1. Wszystkie cztery elfy bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki wszystkie są,który wybierzesz to i tak będzie pasował do tych dwóch:)miłego stawiania iksików:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochana, ja też ostatnio zabiegana jestem, walczę z kolejną metryczką. Muszę ją do jutra skończyć by mnieć weekend wolny. Chyba zawalę całą noc. Ktoś ważny do mnie przyjeżdża. Wszystkie RR czekają do poniedziałku. Twoje hafty będą piękne. Ostatni motyw będzie pasował do całości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elfy piękne! Będzie wspaniała seeria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie zabieganych.. ja jestem nałogowcem i choćbym padała... to muszę coś wyszyć he he, ale zazdroszczę Ci że zaczełas wyszywać z tej serii , ja też bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo już początek jest brawo !!!
    ja bym wybrała do kompletu drugi obrazeczek - motywy kwiatowe będą je ładnie łączyć w całość ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się przepiękny obrazek. Juz czekam na następną odsłonę. A co do obrazka na środku proponowałabym tego drugiego z kwiatkami. Przepięknie by się prezentował obok tych dwóch pozostałych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super te elfiki ale dużo pracy przed tobą:) a ja bym żadnego nie dawała w środek bo zauważyłam że te dwa co masz w planach to stworzą z kwiatów coś jakby serce, więc pomiędzy nimi już nic, ale obok pozostałe jak najbardziej:)
    i ja czekam na wrzesień bo Olka pójdzie do szkoły i trochę więcej luzu w domu będzie- normalnie dwa miesiące wakacji do za dużo;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten wzorek, będę trzymać kciuki i obserwować postępy:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie obrazki bardzo mi sie podobaja, sliczne sa :)
    http://krzyzyki.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu,
    jak się sprawy wymianki z fantazją mają?
    Prawie mija termin wysyłania wymiankowych prezentów, a ja nie mam od Ciebie żadnych wieści.
    Napisz proszę - co i jak?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczne są te elfy !! aż mam na nie ochotę ;-)

    OdpowiedzUsuń