Misie VIII - Koniec

Bardzo chciałabym Wam podziękować za komentarze dotyczące mojego prezentu różanego. Dziekuję. Najbardziej rozbawił mnie komentarz Moteczka.
Jestem przeogromnie szczęśliwa, że mój prezent się spodobał i przydał.

Smutno mi, że osoba, którą lubiłam w blogowym świecie zawiodła nas wszystkie, bo nie tylko Moteczka, czy swoją wymiankową partnerkę, ale własnie nas WSZYSTKIE. Jest mi bardzo z tego powodu przykro, bo to tak jakbym ja osobiście się na niej zawiodła.

A teraz chciałam Wam pokazać ukończone i oprawione Misie. Ramkę oczywiście zamówiłam w Carlson i Piechocki.Namordowałam się nad literkami, nad ich właściwym umiejscowieniem, ale uważam że obrazek wyszedł rewelacyjnie.
Moim zdaniem ramka wiele może zepsuć, czasami dziewczyny pokazują prześliczne obrazki oprawione w jakieś ohydztwa. Nie macie takiego wrażenia?

Nie sądziłam, że to wszystko będzie takie duże, sam obrazek przecież nie jest duży, ale powiększyło go passe-partout i sama rama.

Mam nadzieję, że Parze Młodej się spodoba, bo jak będą wybrzydzać, to jak boga kocham, PRZYSIĘGAM, że wezmę ten obrazek, roztrzaskam im na głowie i podpalę. Tyle pracy i nerwów mnie kosztował, że chce słyszeć tylko zachwyty.









14 komentarzy:

  1. Przepięknie to wyhaftowałaś i doskonale dobrałaś ramkę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spróbuje wybrzydzać, to, owszem, roztrzaskaj, ale obrazka nie podpalaj, bo co on biedak zawinił. Cudny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeslicznie wyszedl:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie roztrzaskuj. W razie czego ja z ogromną chęcią go przyjmę :))) .... No dobrze a tak na poważnie to na pewno będzie uradowana. Widać, że bardzo dużo włożyłaś pracy w ten obrazek. A końcowy efekt jest rewelacyjny. Nie mogę przestać podziwiać obrazka:) No i życzę udanej zabawy na weselu:) A ramkę rewelacyjnie dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się nadziubałaś nad tymi misiami! efekt jest świetny!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny obrazek, pięknie oprawiony, za takie dzieło powinni na rękach Cię nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne !! obserwuje i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, ależ się przy tym napracowałaś, ale efekt- przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze widzę ten wzorek, wyszedł przepięknie łącznie z oprawą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny obrazek! Na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń