Dekupażowo

Jakoś tak pod koniec maja zajęłam się dekupażem, moje pudełeczka wyschły i mogę pokazać jak teraz wyglądają.





A misie już skończyłam. Strasznie namęczyłam się nad właściwym umiejscowieniem literek, prułam tyle razy, że aż płakać mi się chciało. Właśnie suszą się na sznurku, zamówiłam od razu ramkę na nie i na metryczkę dla przyjaciółki, którą wyszyłam jakiś czas temu. Rozwiązanie już zbliża się dużymi krokami, więc czas zacząć przygotowywać prezent dla malucha.

Na czym suszycie swoje dekupaże? Bo ja podłożyłam gazetę i patrzcie co mi się zrobiło ;(



Bardzo dziękuję Wam wszystkim za te miłe komentarze, wiem, że nie zawsze na nie odpowiadam,bo często jestem zmęczona jak wrócę z pracy,  ale z ogromną radością je czytam :) Dziękuję :*

13 komentarzy:

  1. Pudełeczka cudne ;o) Ja suszę na białej kartce papieru, ale najpierw jedna a potem druga stronę, aby mi się właśnie nic nie przykleiło ;o(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ja chyba zacznę wymyślać, czego jeszcze nie robiłam, bo znowu zawyżasz poziom :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne!!! Zazdroszczę, ze potrafisz decoupage'ować - moje marzenie, może kiedyś...kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ,szczególnie podoba mi sie motyw na pierwszym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu dziękuję za przesyłkę , doszła w całości , bardzo się cieszę bo nie potrafię decupagu, ale więcej napiszę w terminie pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana,śliczne Ci wyszły :) koniecznie musisz więcej poczynić.
    Ja jeśli chodzi o decu to nie mam doświadczenia wielkiego, jakieś tam niewielkie próby, ale jak coś lakieruję to zawsze najpierw górę, wyschnie i dopiero potem dół, dłużej to trwa zdecydowanie, ale nie trzeba poprawiać niczego :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczka! Najbardziej urzekło mnie lawendowe, a dzisiaj akurat przyniosłam wiązkę lawendy do ususzenia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, za udział w zabawie, pudełeczka śliczne, też właśnie zaczęłam próby z tą techniką, bo urzekają mnie jej możliwości i efekty, życzę sukcesów i kolejnych pięknych prac :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje pudełeczka, zwłaszcza te z lawendą, która pod każdą postacią robi na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń