Mirabilia - The Rose of Sharon - Postępy w styczniu

Zaskakująco szybko haftuje się ten obrazek! Tak długo się do niego przymierzałam, a już tak duża część jest gotowa. Może i kiedyś przyjdzie czas na wróżki Nimue? Kilkukrotnie miałam je w swoich planach, ale jakoś zawsze traciłam do nich serce.


Obrazek zaczęłam haftować 10 listopada 2017. Wtedy wyciągnęłam moje zakurzone krosno i postawiłam pierwsze krzyżyki. Później przestałam na rzecz biscornu dla mamy, którego nie skończyłam. Wróciłam do tego obrazka znów w styczniu, więc początek stycznia uznaję za start faktyczny. 
Na razie wyszywam tymi mulinami, które miałam już w swoich zbiorach, więc widzicie te dziwne dziury.


Wiem, że szkoły rozpoczynania nowego projektu są dwie. Moja - gdy zaczynam z tym, co mam i dopiero później zamawiam brakujące muliny, albo zasiadamy do haftu z pełni skompletowanymi nićmi. Wyszywam już osiem (!) lat i dalej nie mam pełnej gamy kolorystycznej nici DMC, niektóre natomiast kończą się i kupuję je ponownie do innego projektu. To tylko dowód na to, że nie ma się co rzucać z motyką na słońce i nie ma sensu kupować wszystkich odcieni od razu.



W kolejnym poście pokażę wam, co zamówiłam do tego haftu i tych, które planuję na 2018. Sama bardzo lubię oglądać wasze zakupy, bo zawsze znajdę coś ciekawego :)



5 komentarzy:

  1. Będzie śliczny hafcik. Ja podobnie jak Ty haftuję od lat i nie mam pełnej gamy. Uzupełniam kolory gdy potrzebuję do konkretnego projektu. Niestety nie mogę kupować na miejscu bo w tutejszej pasmanterii mają tylko Anchora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo. Jest kilka pasmanterii w okolicy ale albo maja droga mylone (3,20zl za motek) albo nie maja jej wcale

      Usuń
  2. Ja też już haftuję już ponad 12 lat i nie mam wszystkich kolorów DMC. Kupuję nici pod określony projekt, a nie żeby je kompletować. Kupuję tylko w internecie, bo u w pobliskich pasmanteriach ich nie ma :(
    Twój haft ślicznie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały haft powstaje :-)
    Ja też kupuję muliny pod konkretne projekty. Oczywiście marzy mi się pełna paleta, może kiedyś się uda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Taki haft to prawdziwe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń